مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 07:472022-10-09اجتماعي

دو زنگ ورزش برای دبستانی ها در هر هفته


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زنگ ورزش از این بعد در دوره ابتدایی دو زنگ در دو روز در هر هفته خواهد بود گفت: با توجه به اینکه در دوران پساکرونا قرار داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ستاری فرد با اشاره به اینکه پس از سال کرونایی و آموزش های غیرحضوری، امسال حضور دانش آموزان در مدرسه فضای جامعه را زنده کرده است اظهار کرد: در این میان ورزش و تربیت بدنی، موجب پویایی و نشاط می شود، لذا این حیث اهمیت دارد و باید بیشتر مورد توجه باشد.

وی افزود: توزیع بسته های امنیت غذایی و تغذیه رایگان در مدارس نیز قبل از آغاز سال تحصیلی به صورت آزمایشی در دو استان البرز و سیستان و بلوچستان برای 75 هزار دانش آموز به اجرا درآمد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با توجه به پیگیری وزیر آموزش و پرورش، 1150 میلیارد در بودجه برای این امر پیش بینی شد، اما تاکتون تخصیصی نداشتیم که منتظر همراهی سازمان برنامه و بودجه برای این امر هستیم گفت: امیدواریم براساس وعده خود و قانون مصوب مجلس، تغدیه رایگان را بعد از 9 سال در مدارس احیاء کنیم.

جمعیت تحت پوشش و مقدمات کار تغذیه رایگان دانش آموزان در آموزش و پرورش فراهم شده است، اما باید تخصیص سازمان برنامه و بودجه را داشته باشیم تا این مقوله مهم احیاء شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو زنگ ورزش برای دبستانی ها در هر هفته

دو زنگ ورزش برای دبستانی ها در هر هفته