مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-09فرهنگي

کدام فیلم ها در صف اکران هستند؟


در این گزارش فیلم هایی که از ابتدای 1401 تاکنون پروانه نمایش گرفته اند ولی فعلاً خبری از اکران آن ها نیست، مرور می شوند.

  - آمار فیلم های پشت خط اکران سینما تا حدود یک سال قبل نزدیک به 300 فیلم بود و اگرچه در سال 1401 بیش از 35 فیلم روی پرده رفتند، اما با مجوزهای صادر شده در هفت ماه گذشته همچنان تعداد زیادی فیلم اکران نشده وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی از ابتدای امسال تاکنون حدود 30 پروانه نمایش صادر کرده که نام بیشتر آن ها در سایت سازمان سینمایی درج شده است ولی با وجود داشتن مجوز هنوز در سینماهای کشور روی پرده نرفته اند.

برخی از این فیلم ها اولویت شان را به حضور در جشنواره های خارجی قرار داده اند و برخی دیگر هم به نظر می رسد با توجه به افت دوباره مخاطب در سینماها،فعلا برنامه مشخصی برای اکران ندارند.

 اگرچه شورای صنفی نمایش و شورای راهبردی اکران درصدد بودند که بعد از عزاداری های ماه صفر و از ابتدای پاییز تدارک بهتری برای رونق اکران داشته باشد، اما برنامه ریزی ها باز هم به بن بست خورده چرا که با وجود فروش نسبتا خوب فیلم ها در دو ماه گذشته، گیشه سینماها با ناآرامی های اخیر در کشور دوباره به رکود برگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام فیلم ها در صف اکران هستند؟

کدام فیلم ها در صف اکران هستند؟