مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-09دانش

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جوابگوی متقاضیان نیست


مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه حدود 300 دانشجوی جدید نیازمند خوابگاه دانشجویی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، عنایت الله سمیع با اشاره به اینکه کارت های دانشجویی دانشجویان جدیدالورود تا پایان هفته جاری تحویل واحد آموزش دانشکده ها می شود، گفت: دانشجویان می توانند با دریافت کارت و مراجعه به اداره رفاه مجتمع رحمتیه دانشگاه نسبت به فعال سازی کارت دانشجویی اقدام کنند.

مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان داشت: به منظور استقبال از دانشجویان جدیدالورود، طی روزهای پذیرش و ثبت نام به این دانشجویان غذای رایگان داده شد.

300 دانشجوی جدید خوابگاه ندارند سمیع ضمن اشاره به ورود 540 دانشجوی جدید به این دانشگاه اظهار کرد: بر اساس بررسی های میدانی حدود 300 دانشجوی جدید نیازمند خوابگاه دانشجویی هستند.

وی تصریح کرد: ظرفیت خوابگاه های علوم پزشکی شهرکرد جوابگوی نیاز متقاضیان نیست.

مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اولویت اسکان دانشجویان در خوابگاه را بر اساس میزان فاصله و کیلومتر محل سکونت دانشجو تا دانشگاه اعلام کرد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جوابگوی متقاضیان نیست

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جوابگوی متقاضیان نیست