مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-09پزشكي

اجرای طرح بشردوستانه «سحر» درخاتم یزد/ 700 بیمار رایگان ویزیت شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم پزشکی هلال احمر یزد در قالب گروه جهادی برای اجرای طرح نذر آب به مناطق محروم مروست و خاتم اعزام شده و تاکنون بالغ بر 700 نفر از به صورت رایگان ویزیت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: تیم درمانی و پزشکی هلال احمر استان یزد متشکل از متخصصان اطفال، قلب و عروق، ارتوپدی، داخلی و پزشک عمومی، مشاور و روانشناس، ماما و تعدادی از اعضای داوطلب و جوانان در قالب تیم سحر به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در شهرستان خاتم و مروست و اجرای طرح نذر آب 5 حضور داشتند.

وی افزود: تیم پزشکی هلال احمر یزد در پایان فعالیت خود در مجموع بیش از 700 نفر از مردم شهرستان های مروست و خاتم را به صورت رایگان ویزیت کردند.

مدیرعامل هلال احمر از انجام 716 ویزیت و توزیع داروی رایگان بین مراجعه کنندگان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 132 بیمار از خدمات پزشک داخلی، 93 نفر از پزشک عمومی، 133 نفر پزشک اطفال، 51 نفر پزشک قلب و عروق، 147 نفر پزشک ارتوپد، 33 نفر ماما و 127 نفر مشاوره و روانشناس بهره مند شدند.

دکتر حرازی زاده خاطرنشان کرد: توزیع تعدادی بسته بهداشتی، 300 کیلو برنج و 60 بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی بیش از 372 میلیون ریال بین نیازمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بشردوستانه «سحر» درخاتم یزد/ 700 بیمار رایگان ویزیت شدند

اجرای طرح بشردوستانه «سحر» درخاتم یزد/ 700 بیمار رایگان ویزیت شدند