مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-09سياسي

همکاری ها برای توسعه زیست بوم خلاق افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد پاک مهر نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، - یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت نهاد قانون گذاری، آماده همکاری کامل با معاونت علمی و فناوری، برای خدمت به شرکت های خلاق، دانش بنیان و طیف نخبگانی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد پاک مهر نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان گفت: اهمیت شرکت های خلاق، دانش بنیان و نوآور هم در کلام و هم با توجه به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب، بر کسی پوشیده نیست.

اگر بخواهیم کشور در مسیر های مختلف در مسیر توسعه متوازن و پایدار قرار گیرد، ما راهی جزء حمایت از زیست بوم صنایع نرم و خلاق و اقتصاد دانش بنیان نداریم.

وی افزود: خاستگاه شرکت های خلاق، دانش بنیان و نوآور غالباً قشر نخبگانی و دانشگاهی ما هستند، با توجه به این مسئله در دنیای که همه ملت ها و کشور ها در یک مسابقه و رقابت توسعه ای قرار دارند، طبیعی است که باید حمایت از این زیست بوم را در اولویت قرار داد.

صد البت که حمایت های معنوی و کلامی خوب است، اما حمایت همه قوا و دستگاه های اجرایی کشور باید عملیاتی و در قالب بسته های کمکی موثر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ها برای توسعه زیست بوم خلاق افزایش می یابد

همکاری ها برای توسعه زیست بوم خلاق افزایش می یابد