مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-09ورزشي

ارائه آموزش مهارتی به 8 هزار سرباز در استان سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از ارائه خدمات آموزشی به هشت هزار سرباز در قالب طرح «سرباز مهارت» در این استان طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سرباز مهارت در سال 1401 و بر اساس شیوه نامه ابلاغ شده از سوی قرارگاه مهارت آموزی طرح در سال جاری، این طرح در استان سمنان با سهمیه اختصاصی هشت هزار نفر برای امسال در مرکز آموزش پدافند هوایی آجا در سمنان اجرا می شود.

وی افزود: در طرح سرباز مهارت امسال که از مردادماه آغاز شده است، تاکنون قریب به یک هزار سرباز در مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان در دوره های مهارت آموزی اشتغال و کارآفرینی شرکت کردند.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: همچنین تفاهم نامه ای مشترک بین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی استان سمنان مبنی بر فرآیند برنامه های طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و بهره گیری از توان تخصصی جهاد دانشگاهی به منظور استفاده از ظرفیت علمی، فرهنگی، فناوری، آموزشی و کارآفرینی منعقد شد.

منصفی راد اضافه کرد: در این تفاهم نامه ها منعقد و مقرر شد که دوره های مهارت آموزی اشتغال و کارآفرینی به مدت 24 ساعت و مهارت های زندگی به مدت 12 ساعت برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش مهارتی به 8 هزار سرباز در استان سمنان

ارائه آموزش مهارتی به 8 هزار سرباز در استان سمنان