مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-09پزشكي

سرماخوردگی و بیماری های فصل پاییز را با این دمنوش ها درمان کنید


فصل پاییز که شروع سردی و خشکی هوا است، می تواند مسبب دردهای مختلفی از جمله کمردرد، بیماری های پوستی، حساسیت و سرماخوردگی برای بدن شما باشد و بهترین راه برای مبارزه با این ناراحتی ها استفاده از دمنوش های پاییزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با شروع فصل سرما نوشیدنی های گرم همانند دمنوش ها، چای و قهوه آرامش خاصی به بدن می دهند و سبب ثبات دلنشینی در ذهن می شوند؛ مخصوصاً دمنوش برای فصل پاییز مناسب است تا علاوه بر گرمای دلپذیر آن، از خواص دارویی و ضد سرماخوردگی آن نیز استفاده کنید.

فصل پاییز که شروع سردی و خشکی هوا است، می تواند مسبب دردهای مختلفی از جمله کمردرد، بیماری های پوستی، حساسیت و تورم مخاط های گوش و حلق و بینی برای بدن شما باشد و بهترین راه برای مبارزه با این ناراحتی ها استفاده از دمنوش های پاییزی است که علاوه بر این که طرز تهیه راحتی دارند، بسیاری از مشکلات شما را حل می کنند.

از کدوتنبل گرفته تا کارامل یا شکلات و نان زنجبیلی، طعم های متنوعی هستند که پاییز را شاد و خوشمزه می کنند، حتی بهتر از همه این ها وقتی است که ترکیب نوشیدنی یا دمنوشی که میل می کنید، سرشار از آنتی اکسیدان باشد.

آنتی اکسیدان می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و باعث شود بدن در برابر تغییرات آب وهوایی و ماه های سرد آینده پیش رو مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرماخوردگی و بیماری های فصل پاییز را با این دمنوش ها درمان کنید

سرماخوردگی و بیماری های فصل پاییز را با این دمنوش ها درمان کنید