مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-09حوادث

جنایت پس از آزادی


دزد دستگیر شده پس از آزادی وقتی متوجه شد که همدست فراری اش نه تنها سهم او را بالا کشیده بلکه به خانه برادرش هم دستبرد زده نقشه انتقام جویی کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه همشهری، شامگاه 23فروردین امسال مرد پرایدسواری مقابل یکی از بیمارستان های پایتخت توقف کرد و فردی را که نیمه جان بود از ماشین بیرون کشید و مقابل در اورژانس رهایش کرد.

او سپس پشت فرمان نشست و فرار کرد.

افرادی که شاهد این صحنه بودند ماجرا را به کارکنان بیمارستان اطلاع دادند و مرد نیمه جان که دچار سوختگی شده بود برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

او اما به دلیل شدت سوختگی و صدمات وارد شده جانش را از دست داد و در این شرایط بود که گزارش این حادثه مرموز به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

به دستور بازپرس جنایی تهران، جسد فرد جان باخته به پزشکی قانونی انتقال یافت و بررسی ها برای به دست آمدن هویت وی و شناسایی مرد پراید سواری که پیکر او را مقابل بیمارستان رها کرده بود آغاز شد.

از آنجا که مدارک هویتی همراه مرد جان باخته نبود، مأموران از جسد انگشت نگاری کردند و مشخص شد که وی وحید نام داشته و از مجرمان سابقه داری بود که پیش از این بارها به زندان افتاده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت پس از آزادی

جنایت پس از آزادی