مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-09سياسي

هدف از غائله اخیر، شکست اتحاد مسلمانان در مراسم اربعین بود


غائله اخیر به دنبال وجود و بروز اتحاد میان مسلمانان جهان در مراسم بزرگ اربعین و حتی حضور اهل سنت و غیرمسلمانان ایجاد شد که با هدف شکست این اتحاد بزرگ بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مهدی گرجی استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر به مناسبت اکرم(ص) اظهار کرد: برای آگاهی درباره پیامبر اکرم(ص) و شناخت ایشان بهترین منبع قرآن است، چرا که قرآن سیمای کتبی پیامبر(ص) است.

وی افزود: خداوند در قرآن دو مورد را علت موفقیت پیامبر اکرم(ص) عنوان کرده است؛ نخستین مورد رحمت خدا و دومین آن، اخلاق خوش او است، در اخلاق نیز بد دهان نبودن و غلیظ القلب یا سنگ دل و بی رحم نبودن علت این موفقیت بوده است.

گرجی بیان کرد: در موضوع رحمت در قرآن مطرح شده است که اگر می خواهید جامعه تان مشمول رحمت شود باید احسان کنید، چرا که یک جامعه محسن مشمول رحمت پروردگار عالم است.

  این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انس با قرآن نیز یکی دیگر از عوامل نزول رحمت است، خاطرنشان کرد: قرآن کتاب تربیت است اما اصول ثابت مورد نیاز زندگی در آن وجود دارد که باید در مدیریت شهر از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اخلاق دومین عامل موفقیت پیامبر(ص) بود، گفت: ادب در گفتار عامل مهمی در اخلاق است؛ پرخاشگری، هتاکی، بی احترامی می تواند آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از غائله اخیر، شکست اتحاد مسلمانان در مراسم اربعین بود

هدف از غائله اخیر، شکست اتحاد مسلمانان در مراسم اربعین بود