مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-09حوادث

قصه خیر گمنام یزدی که ماهانه خرجی 40 خانواده نیازمند را می دهد


مرد خیری یزدی چهار سال است که خرجی 40 خانواده نیازمند را به عهده گرفته و بی نام و نشان مایحتاج زندگی آنها را بینشان توزیع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، در سرزمینی که همه دغدغه آب و نان برای خویشتن دارند و در تلاشند با همه سختی های تحمیل شده رنج معیشت را برای خانواده خود آسان کنند، مردی بی نام و نشان در شهر یزد، با کیسه های مهربانی ماهانه جلو درب منازل نیازمند حاضر می شود و مایحتاج زندگی 40 خانواده نیازمند را تأمین می کند.

چه زیباست روزی که دست افتاده ای را بگیری و حال خوبت را با او تقسیم کنی، این همان برکتی است که خیر یزدی با مهربانی به خانه خویش می برد.

بعد از شناختن این خیر یزدی با اسرار فراوان او را راضی به مصاحبه کردیم به شرط آنکه کوچکترین نام و نشانی از آن به زبان نیاوریم.

کمک بی نام ونشان این مرد نیکوکار یزدی در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان اظهار کرد: تنها دلیلی که من را راضی کرد تا بعد از چهار ساله با شما مصاحبه کنم، این است که فقط می خواهم دستان دیگری به کمک من بیایند تا با یاری انها اشک بیشتری از چشمان دردمندان پاک کنیم.

وی افزود: حدود چهار سال پیش دو خانواده بودن که وضعیت خوبی نداشتن من خودم هر ماه هر چی در توانم بود مثل خانواده خودم کمک می کردم تا الان که خانواده های تحت پوششم به 40 خانواده افزایش پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه خیر گمنام یزدی که ماهانه خرجی 40 خانواده نیازمند را می دهد

قصه خیر گمنام یزدی که ماهانه خرجی 40 خانواده نیازمند را می دهد