مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-09سياسي

نماینده مجلس: آزادی های ایران، در هیچ جای جهان وجود ندارد


حسن نوروزی با بیان این که «اگر الان کسی بخواهد اعتراضش را بیان کند و نظرش را بگوید می تواند از روزنامه ها، صداوسیما و رادیو استفاده کند»، اظهار کرد: - حسن نوروزی با بیان این که اگر الان کسی بخواهد اعتراضش را بیان کند و نظرش را بگوید می تواند از روزنامه ها، صداوسیما و رادیو استفاده کند ، اظهار کرد: آزادی هایی که در ایران وجود دارد، در هیچ جای جهان وجود ندارد.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس رسانه ها، دانشگاه ها و مساجد را به عنوان فضا هایی عنوان کرد که در آن فضا برای بیان اظهار نظر موافق و مخالف و سخنرانی وجود دارد و گفت: همه چیز برای بیان اعتراض وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن نوروزی در پاسخ به پرسشی درباره نقش مجلس در فراهم آوردن فضای قانونی برای استفاده مردم از حق اعتراض با بیان این که اگر الان کسی بخواهد اعتراضش را بیان کند و نظرش را بگوید می تواند از روزنامه ها، صداوسیما و رادیو استفاده کند ، اظهار کرد: آزادی هایی که در ایران وجود دارد، در هیچ جای جهان وجود ندارد.

وی گفت: اگر واقعاً هدف ابراز نظر مخالف است، امکان مناظره وجود دارد و برخی نیز از این فرصت استفاده می کنند، اما این که عده ای با قمه مردم را زخمی و تیراندازی کنند، اعتراض نیست؛ این که شما می بینید فردی روسری اش را بردارد و فرد دیگری به مأمور شلیک کند و قمه بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: آزادی های ایران، در هیچ جای جهان وجود ندارد

نماینده مجلس: آزادی های ایران، در هیچ جای جهان وجود ندارد