مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-09دانش

فراخوان جشنواره دانشجوی نمونه کشوری ویژه دانشجویان خارجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خوارزمی خطاب به دانشجویان اتباع این دانشگاه اعلام کرد: بر حسب آیین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با توجه به نکات قید شده در فراخوان، - دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: بر حسب آیین نامه وزارت علوم معرفی دانشجوی نمونه اتباع در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خوارزمی خطاب به دانشجویان اتباع این دانشگاه اعلام کرد: بر حسب آیین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با توجه به نکات قید شده در فراخوان، معرفی دانشجوی نمونه اتباع در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انجام می گیرد.

نفرات اول هر مقطع جهت ارزیابی و انتخاب دانشجوی نمونه کشوری به وزارت متبوع معرفی خواهد شد؛ لذا دانشجویان اتباع ضمن مطالعه شرایط عمومی مندرج در فراخوان در صورت داشتن شرایط لازم، مستندات خود را به دانشکده مربوطه ارائه کنند.

برخی از شرایط عمومی انتخاب دانشجوی نمونهحداقل معدل کل دانشجویان مقطع کارشناسی 16، کارشناسی ارشد 17، دکترای تخصصی 17 تعیین شده است.

دانشجویان در مقطع کارشناسی پس از چهار نیم سال، کارشناسی ارشد پس از دو نیم سال، و دکترای تخصصی پس از آزمون جامع می توانند در این جشنواره شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره دانشجوی نمونه کشوری ویژه دانشجویان خارجی

فراخوان جشنواره دانشجوی نمونه کشوری ویژه دانشجویان خارجی