مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-09اقتصادي

هوشمندسازی در کلان شهر ها به اجرا درمی آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هوشمند، نیاز امروز و ضرورت فردا است، یکی از موارد اهمیت شهر هوشمند این است که امروزه با رشد چشمگیر اطلاعات و فناوری ها شاهد تحول و توسعه خوبی در حوزه اداره امور شهری هستیم که نادیده گرفتن آن باعث بی نظمی در اداره .

- هوشمندسازی شهر ها با تمرکز بر حمل ونقل هوشمند ویژه شهر های بالای 500 هزار نفر و کلان شهر ها از موضوعات مطرح در قانون جهش تولید دانش بنیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هوشمند، نیاز امروز و ضرورت فردا است، یکی از موارد اهمیت شهر هوشمند این است که امروزه با رشد چشمگیر اطلاعات و فناوری ها شاهد تحول و توسعه خوبی در حوزه اداره امور شهری هستیم که نادیده گرفتن آن باعث بی نظمی در اداره شهر ها و عدم ارائه خدمات مناسب می شود.

تحقق اصولی شهر هوشمند و هوشمندسازی شهر ها و شهرداری الکترونیک باید همواره از اولویت های اصلی مدیریت شهری باشد.

بر همین اساس در یکی از آیین نامه های قانون جهش تولید دانش بنیان آمده که وزارت کشور در همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به تدوین ویژگی ها، راهبرد های و ضوابط شهر های هوشمند و اقدامات کلیدی جهت تحقق آن با تمرکز بر حمل ونقل هوشمند ویژه شهر های بالای 500 هزار نفر و کلان شهر ها ظرف مدت 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی در کلان شهر ها به اجرا درمی آید

هوشمندسازی در کلان شهر ها به اجرا درمی آید