مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-09سياسي

قدرت و امنیت پایدار جمهوری اسلامی دشمنان را عاصی کرده است


معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: امروز دشمن عقبه نظام اسلامی یعنی اقتصاد، جوانان و نوجوانان و باورها و اعتقادات را هدف قرار داده و این گواه حقانیتی است که تفکر انقلاب اسلامی از نیل تا فرات و جنوب عربستان و سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، صبح امروز علی اکبر کی پور در آیین صبحگاه مشترک تیپ 177 شهید نصر اصفهانی ارتش که با عنوان عهد سربازی برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن عقبه کشور یعنی اقتصاد، جوانان و نوجوانان و باورها و اعتقادات را هدف قرار داده و این گواه حقانیت تفکر انقلاب اسلامی است که از نیل تا فرات و جنوب عربستان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: جریان و تفکری در کشور ایران متبلور شده که زمینه سازی ظهور رامی کند و نظام سلطه هیچگاه این مهم را تحمل نمی کند وی گفت :از آمریکا یک قدرت پوشالی بیش نمانده و برای آنهایی که مرعوب آمریکا شدند  آمریکا، امریکاست، اما برای انقلاب اسلامی آمریکای پوشالی در حال فروپاشی است و نشانه های آن به منصه ظهور رسیده است.

فرماندار بیان کرد: امروز ما باید باورهای خود را قوی تر از گذشته کنیم چرا که امام عصر عجل الله خواهد آمد و سعی کنیم که جزو سربازان و سرداران در رکاب آن امام باشیم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و امنیت پایدار جمهوری اسلامی دشمنان را عاصی کرده است

قدرت و امنیت پایدار جمهوری اسلامی دشمنان را عاصی کرده است