مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-09سياسي

فرمانده نزاجا: دفاع مقدس عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه است


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاع مقدس عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه است و امروز نیز دشمنان ما بیشترین ضربه را از این اتحاد مبارک خورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه 17 مهر) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد گفت: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر ایثارگری، جانبازی و تبعیت از ولایت بود.

امیر حیدری با بیان اینکه دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه انسان سازی و معرفت افزایی بود، افزود: همه ما از آن دوران درس های بزرگ و ارزشمندی گرفتیم.

دفاع مقدس به ما درس ایثار، ادب، انسانیت، شرافت، دشمن شناسی، خودباوری و اقتدار آموخت.

وی با بیان اینکه مهم ترین رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس اتحاد، همدلی و همبستگی ملت به ویژه نیرو های مسلح بود، گفت: حقیقتاً دفاع مقدس اولین میدان و عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز نیز دشمنان ما بیشترین ضربه را از این پیوند و اتحاد مبارک خورده اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: جنگ هشت ساله مملو از ابتکارات و نوآوری های رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بوده است که باید به این موضوع به طور ویژه پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نزاجا: دفاع مقدس عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه است

فرمانده نزاجا: دفاع مقدس عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه است