مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-09ورزشي

اجرای ویژه برنامه هفته کودک درشرق تهران توسط شهرداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی با اشاره به نامگذاری 16 الی 22 مهر به نام هفته ملی کودک گفت: همزمان با هفته کودک، ویژه برنامه های متعددی درچند محور افزایش آگاهی عمومی جامعه در زمینه اهمیت دوران کودکی، - شهردارمنطقه 13 تهران از اجرای ویژه برنامه هفته کودک با عنوان بازی و ورزش و ارزیابی ساختار اسکلتی کودکان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی با اشاره به نامگذاری 16 الی 22 مهر به نام هفته ملی کودک گفت: همزمان با هفته کودک، ویژه برنامه های متعددی درچند محور افزایش آگاهی عمومی جامعه در زمینه اهمیت دوران کودکی، ارتقای فعالیت بدنی و حفظ سلامت جسم و روان کودکان و تقویت روحیه ی امید و پویایی آن ها و همچنین ایجاد بستر مناسب برای مشارکت اجتماعی کودکان اجرا می شود.

وی سلامتی، شادی و نشاط کودکان را نیازمند حمایت خانواده و مسئولین بوده نام برد و افزود: شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی وارتباط تنگاتنگ با برنامه های حمایتی و تربیتی ضرورت توجه به مسائل مرتبط با کودک را در راستای مسؤولیت خطیر همگان، بیش از پیش نمایان می کند.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت: در این راستا برگزاری جشن هفته ملی کودک، جشنواره تفریحی_ ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان با برپایی غرفه های متعدد تفریحی و ورزشی شاد، مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه هفته کودک درشرق تهران توسط شهرداری

اجرای ویژه برنامه هفته کودک درشرق تهران توسط شهرداری