مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-09اقتصادي

اجرای پروژه برداشت اطلاعات مکان مند از عرصه ناژوان


معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: پروژه برداشت اطلاعات مکان مند از عرصه ناژوان با محوریت مدیریت طرح ساماندهی ناژوان برای نخستین بار به مرحله اجرا رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن رنجبر معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان اظهار داشت: پروژه برداشت اطلاعات مکان مند از عرصه ناژوان با محوریت مدیریت طرح ساماندهی ناژوان، با همکاری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان و پیرو انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور اصفهان برای نخستین بار به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: از جمله مزایای حائز اهمیت در اجرای پروژه برداشت اطلاعات مکان مند از عرصه ناژوان می توان به ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان از طریق نقشه ها و اطلاعات، ذخیره اطلاعات موجود در عرصه، شناسایی معضلات محله های ناژوان از نظر امکانات شهری و برنامه ریزی به منظور بهبود توسعه ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرد.

رنجبر بیان کرد: در تدوین طرح جامع اجرایی ناژوان، برداشت این اطلاعات به عنوان نقشه برداری زمینی جزو اقدامات زیربنایی، مهم و تأثیرگذار است که در این راستا مدیریت و برنامه ریزی بخش های مختلف مدیریت شهری به ویژه خدمات رسانی به مالکان، ساکنان و گردشگران، بدون دسترسی سریع به منابع اطلاعات دقیق و صحیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه برداشت اطلاعات مکان مند از عرصه ناژوان

اجرای پروژه برداشت اطلاعات مکان مند از عرصه ناژوان