مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-09سياسي

دشمن سعی دارد حجاب را برای بانوان بی ارزش جلوه دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، همزمان با هفته فراجا و در راستای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و ولایت فقیه، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ به اتفاق هیأت همراه با حجت الاسلام و المسلمین صفدری امام جمعه شهر جدید مهستان دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدا سرهنگ سلیمانی اشاره ای به حضور شبانه روزی کارکنان فراجا به منظور ایجاد امنیت به ویژه در حوادث اخیر داشت و گفت: پای ایران قوی با تمام قوا ایستاده ایم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و افتخارمان این است در راه امنیت جان خود را فدا کنیم.

وی افزود: حمایت های ائمه جمعه همیشه شامل حال کارکنان انتظامی بوده که جای تقدیر دارد و در این میان همراهی دیگر دستگاه ها با پلیس، خود موجب ارتقاء امنیت اجتماعی بیشتر در سطح این شهرستان خواهد شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: دارند و از هر اقدامی عاجزند.

وی اظهار کرد: این نظام ما یک نظام ارزشی، الهی و ولایی است و مسئولان امنیت بدانند که وقتی جان خود را برای امنیت این نظام در دست گرفتید در واقع از نظام و رهبری امام علی ( ع ) حمایت می کنید و شما به وظیفه دینی خود عمل کرده اید و این جای افتخار دارد.

گفتنی است، در پایان این دیدار، امام جمعه شهر جدید مهستان به پاس زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان فراجا، با اهدای لوح از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن سعی دارد حجاب را برای بانوان بی ارزش جلوه دهد

دشمن سعی دارد حجاب را برای بانوان بی ارزش جلوه دهد