مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-09ورزشي

ویزای تیراندازان صادر شد/ تیم ملی فردا راهی مصر می شود


قهرمانی جهان مصر نخستین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک 2024 پاریس محسوب می شود که چهار تیرانداز نخست هر ماده جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

- این مسابقات از 5 شنبه با مرحله مقدماتی تفنگ جوانان آغاز می شود.

تیم ملی تیراندازی ایران فردا دوشنبه 18 مهر راهی مسابقات قهرمانی جهان مصر خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و اولین رویداد توزیع سهمیه المپیک 2024 پاریس از 20 مهر در قاهره مصر آغاز می شود.

تیم ملی تیراندازی ایران با 19 ورزشکار در دو رده جوانان و بزرگسالان فردا دوشنبه 18 مهر ساعت 12:00 عازم مصر محل برگزاری مسابقات خواهد شد.

پیش از این قرار بود تیراندازان کمی زودتر از آغاز مسابقات راهی قاهره شوند تا تمرین کنند اما با دیر صادر شدن روادید آنها تنها دو روز قبل از آغاز مسابقات راهی قاهره می شوند.

مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیر محمد نکونام، نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم زاده و فاطمه امینی در رشته تفنگ و جواد فروغی، سجادپورحسینی، محمد رسول عفتی، گلنوش سبقت الهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی نیز در تپانچه در رده سنی بزرگسالان و محمد امین رهسپار، ثمین غلامی رضایی، فاطمه کبیری، ساینا تیموری و آرمینا صادقیان در تفنگ و شایان تمدن در تپانچه در رده سنی جوانان اسامی نمایندگان ایران در قهرمانی جهان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزای تیراندازان صادر شد/ تیم ملی فردا راهی مصر می شود

ویزای تیراندازان صادر شد/ تیم ملی فردا راهی مصر می شود