مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-09ورزشي

کسب 6 مدال طلای مسابقات وزنه برداری قدرتی در تویسرکان


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام تویسرکان از کسب 6 مدال طلا مسابقات وزنه برداری قدرتی انتخابی استان توسط ورزشکاران تویسرکان خبر داد.

- حسین محمدظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از کسب 6 مدال طلا و دو نقره توسط پنج ورزشکار این شهرستان در مسابقات وزنه برداری قدرتی ددلیفت انتخابی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: تیم بدنسازی تویسرکان در این مسابقات جزو سه تیم برتر هیات استان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه هیات بدنسازی تویسرکان متشکل از هشت کمیته شامل پرورش اندام، فیزیک، بادی بیلدینگ و کلاسیک، مچ اندازی، پاورلیفتینگ، لیفت، پرس سینه و قوی ترین مردان است گفت: هیات بدنسازی تویسرکان 22 سال فعالیت دارد و حداقل 15 سال گذشته در مسابقات جزو سه تیم برتر استان بوده و یک کاپ از آن خود کرده است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام تویسرکان رویکرد نخست این را جذب ورزشکاران نوجوان و جوان عنوان کرد و افزود: 10 باشگاه بدنسازی در تویسرکان با 2 هزار نفر ورزشکار فعال است، بنابراین بالاترین تعداد ورزشکار را بین هیات های ورزشی داریم.

 وی رویکرد بعدی هیات بدنسازی را بحث قهرمانی دانست و اظهار کرد: هیات بدنسازی از بین 2 هزار نفر ورزشکاری که در باشگاه های بدنسازی هستند افراد مستعد را شناسایی و به ورزش قهرمانی هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 6 مدال طلای مسابقات وزنه برداری قدرتی در تویسرکان

کسب 6 مدال طلای مسابقات وزنه برداری قدرتی در تویسرکان