مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-09اقتصادي

از تولید روزانه 9 تن زباله عفونی تا تاکید بر آتش نزدن سرمایه در زمین های کشاورزی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : روزانه 6 تن زباله عفونی در سطح بیمارستان های مازندران و روزانه 3 تن زباله عفونی در مراکز غیربیمارستانی تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس علی پور ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه راهبردی مدیریت پسماند استان اظهار کرد: روزانه 6 تن زباله عفونی در سطح بیمارستان های مازندران و روزانه 3 تن زباله عفونی در مراکز غیر بیمارستانی تولید می شود.

وی با بیان اینکه در بیمارستان ها فرایند پسماند کامل است، افزود: مجموعه زباله های عفونی بیمارستان ها مشکل نداریم و مجهز به دستگاه امحاء زباله هستند و این دستگاه ها زباله عفونی را بی خطر و خرد می کند و تحویل سازمان پسماند داده می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در 70 درصد مراکز غیر بیمارستانی پوشش خوبی در جمع آوری زباله وجود دارد، اضافه کرد: در 30 درصد این مراکز با مشکل روبرو هستیم و تقریبا در جمع آوری یک تن زباله عفونی در سطح شهرستان ها دچار مشکل هستیم.

وی گفت: اداره پسماند ساری هنوز موفق نشده است که دستگاه امحاء زباله عفونی را تهیه کند و از اداره محیط زیست مجوز بگیرد و با شرکت های خصوصی بر سر موضوع قیمت به توافق نرسیده ایم و تعیین تکلیف نشده است و باید زباله های عفونی قیمت گذاری منطقی و عادلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولید روزانه 9 تن زباله عفونی تا تاکید بر آتش نزدن سرمایه در زمین های کشاورزی

از تولید روزانه 9 تن زباله عفونی تا تاکید بر آتش نزدن سرمایه در زمین های کشاورزی