مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-09سياسي

تبلیغ گسترده سرویس در برخی سایت ها امنیت را کم رنگ می کند


سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه تبلیغات گسترده نیازمندی سرویس مدارس در سایت هایی مانند دیوار و امثالهم، روح و روان مردم را می خراشد و امنیت را کمرنگ می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاجری امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر شیراز با تبریک با اسناد و مدارک پزشکی قانونی نشان داد تمامی عملکرد جریان فتنه و آشوب بهانه ای بوده برای تخریب و تحریف رکن امنیت شهری که با حمایت همه جانبه مردمی ناکام ماند.

  وی در ادامه افزود: استقبال گسترده از مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید شیراز نشان داد مردم به آینده شهری امیدوارتر شده اند لذا باید شورا و شهرداری با وحدت و همدلی و صدای واحد ، پاسخگوی عملی مطالبات و توقعات مردم باشند.

امروز، مردم مشتاق خدمت همه جانبه بدون منت هستند و شهرداری و شورا را در خدمت رسانی جلودار مدیریت شهری می بینند پس باید با سعی و تلاش، آنها را در خدمت رسانی ناامید نکنیم.

وی در ادامه به روند طولانی صدور مجوزات در شهرداری اشاره کرد و افزود: این معطلی مردم را بدبین و فعالیت ها را با مشکل جدی مواجه ساخته است.

او گفت: مردم داری و تکریم ارباب رجوع اقتضا می کند پاسخ مردم در شهرداری با سرعت و سبقت داده شود تا اطمینان و اعتماد بعضاً برباد رفته ، بازگردد و در صدور مجوزات قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ گسترده سرویس در برخی سایت ها امنیت را کم رنگ می کند

تبلیغ گسترده سرویس در برخی سایت ها امنیت را کم رنگ می کند