مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 17:572022-10-09بين الملل

سازمان ملل: از ابتدای 2022 بیش از 100 فلسطینی کشته شده اند


نماینده ویژه سازمان ملل در خصوص صلح در غرب آسیا گفت که از ابتدای سال جاری میلادی بیش از 100 فلسطینی به دست صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تور وینسلند نماینده ویژه سازمان ملل در خصصو صلح در غرب آسیا، در بیانیه ای با ابراز تأسف از تشدید تنش ها در فلسطین اشغالی از شهادت بیش از 100 فلسطینی و هلاکت 16 صهیونیست از ابتدای سال میلادی جاری خبر داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، او گفت: ‏ از وخامت اوضاع امنیتی، از جمله تشدید درگیری های مسلحانه بین فلسطینی ها و نیروهای امنیتی اسراییل در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی، به شدت نگران هستم .

وی در این بیانیه افزود: از ابتدای سال جاری، در بحبوحه افزایش قابل توجه عملیات نظامی اسراییل در کرانه باختری اشغالی از جمله منطقه A حداقل 100 فلسطینی از جمله کودکان کشته شده اند .

به گفته نماینده ویژه سازمان ملل در این درگیری ها 16 صهیونیست نیز از پا در آمده اند.

او با ابراز نگرانی از این شرایط گفت که تشدید خشونت ها در کرانه باختری، موجب تقویت فضای نفرت و ترس و خشم می شود و لازم است تا جلوی این درگیری ها گرفته شود.

او سپس با وجود بد عهدی صهیونیست ها در طول دهها سال گذشته و پایبند نبودن به هیچ توافقی، مدعی شد که باید از طریق سیاسی مشکل فلسطین حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: از ابتدای 2022 بیش از 100 فلسطینی کشته شده اند

سازمان ملل: از ابتدای 2022 بیش از 100 فلسطینی کشته شده اند