مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-09اجتماعي

پیشرفت 53 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک


عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) در چند شیفت کاری و با سرعت خوبی در حال انجام است و به پیشرفت 53 درصدی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری، کریمی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) در چند شیفت کاری و با سرعت خوبی در حال انجام است و به پیشرفت 53 درصدی رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر اجرای شمع های پروژه با پیشرفت 97/77 درصدی، عملیات خاکبرداری با پیشرفت 31/86 درصدی در حال انجام و عملیات بتن ریزی عرشه های غربی و شرقی پروژه انجام شده است.

شهردار اراک ادامه داد: آرماتوربندی و قالب بندی منهول لوله آب 400، تسطیح و ریگلاژ دیواره جنوبی رمپ شرقی، خاکبرداری رمپ غربی، آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی عرشه غربی، اجرای فیسینگ شمع های دیواره جنوبی رمپ شرقی و غربی از جمله اقدامات در دست اجرا در پروژه مذکور می باشد.

کریمی خاکبرداری جهت اجرای قرنیز شاهینی غربی عرشه شرقی، اجرای بتن مگر زیر پنل دیواره جنوبی رمپ شرقی و اجرای آمارتوربندی آن، نصب پنل دیواره جنوبی رمپ شرقی، اجرای غلاف فیبر نوری عرشه غربی را از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اجرا در پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 53 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک

پیشرفت 53 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک