مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 18:572022-10-09سياسي

دولت بولیوی اغتشاشات ایران را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رومینا پرز امروز در دیدار با شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: می توانیم خانه دوستی ایران و بولیوی را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه از طرف دولت خودم سلام انقلابی خود را به همه شما می رسانم، گفت: در سیاست های ما هر اقدامی در یک شهر انجام گیرد باید با هماهنگی شهرداری باشد.

پرز بازدید خود را در راستای حمایت های کامل بولیوی از جمهوری اسلامی دانست و افزود: دولت ما اغتشاشات اخیر ایران که توسط انگلیس ها و صهیونیست آمریکایی انجام می گیرد، محکوم می کند و مطمئن هستیم با همبستگی ما و دانش و فهم رهبر عزیز ایران همه مشکلات حل خواهد شد.

  سفیر بولیوی در ایران با اشاره به اینکه شهرداری تبریز اولین شهرداری ایران بوده و این موضوع برای ما مهم است، تصریح کرد: دولت چندملیتی بولیوی نشان از این است که از 36 قوم و زبان تشکیل شده است و دیدم که در اینجا به ترکی صحبت می کنند و این بسیار زیباست.

  وی افزود: چیزی که اینجا دیدیم اتحاد ملی مردم تبریز با دیگر مردم ایران است که زیبا و ستودنی است.

سفیر بولیوی در ایران یادآور شد: ما کشوری برادر با ایران هستیم و ایده های ضدامپریالیستی داریم و می خواهم بگویم ما در کنار یکدیگر بر علیه امپریالیست برخواسته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بولیوی اغتشاشات ایران را محکوم کرد

دولت بولیوی اغتشاشات ایران را محکوم کرد