مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 19:572022-10-09سياسي

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «غلامرضا بامَدی» در سنندج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، شهید «غلامرضا بامدی» از نیرو های لشکر 22 بیت المقدس سپاه کردستان شنبه شب در محوطه بازارچه تاناکورا واقع در خیابان شهدا سنندج در حال محافظت از اموال مردم به ضرب گلوله جنگی کلاشینکف توسط اغتشاشگران و عناصر ضد .

- زارعی کوشا تصریح کرد: این مردم فراموش نکردند که روزی روزگاری مردم کُرد در اقلیم کردستان نیازمند کمک بودند، این دشمنان زبون ما و گروهک های ترسویی که ما برای اثبات بی هویتی، وابستگی و بی حیثیتی آن ها مصداق کم نداریم در لانه های خود مخفی شده بودند، این پاسداران و یاران حضرت آیت الله خامنه ای بودند که مردم محاصره شده را که نوامیسشان در خطر قرار گرفته بود نجات دادند.

استاندار کردستان بیان کرد: دشمن فتنه گر بداند، استکبار جهانی و صهیونیست های کودک کش بدانند، رژیم منحوس سر سپرده سعودی بداند که نه تنها نمیتوانند با شهادت شهدای ما و با کشتن فرزندان ما در صفوف متحد مردم خللی ایجاد کنند و نه تنها نمی توانند در وحدت دشمن کوب شیعه و سنی در استان کردستان ضعفی ایجاد کنند بلکه این خون های پاک موجب اتحاد بیشتر و موجب برادری بیشتر خواهد شد.

وی همچین افزود: امروز در آغازین روز هفته وحدت به روایت برادران عزیز اهل سنت روز میلاد پیامبر مهربانی هاست این فرزند رشید مان شهید شد او را به خاک میسپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «غلامرضا بامَدی» در سنندج

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «غلامرضا بامَدی» در سنندج