مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 21:372022-10-09اقتصادي

متولیان ثبات قیمت مرغ در بازار را به مردم گزارش دهند


استاندار گیلان خطاب به متولیان امر تاکید کرد که ثبات قیمت مرغ در بازار داخل استان را به مردم و مسؤولان گزارش دهید تا از بروز هرگونه نگرانی و ابهام در روند عرضه یا گرانی قیمت مرغ در بازارهای استان پیشگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک بازار گیلان با اشاره به وفور انواع کالاها در انبارهای استان و ذخیره کافی کالاهای اساسی از قبیل انواع پروتیین های دامی و گوشت مرغ، آرد و گندم و دیگر کالاهای مورد نیاز عموم شهروندان گیلانی اظهار کرد: مجموع دست اندرکاران مدیریتی و نظارتی باید با تشدید بازرسی ها از بروز هرگونه تخلف در روند عرضه کالا در بازار پیشگیری کنند.

  وی با اشاره به افزایش 20 درصدی تولید محصول برنج در استان، از کارشناسان و متولیان جهاد کشاورزی استان خواست با یک بررسی کارشناسانه، قیمت منطقی انواع گونه های برنج بومی در استان را مشخص و تدابیر لازم برای برندسازی این محصول استراتژیک را اتخاذ نمایند.

  به گفته استاندار گیلان، تنها یک نرخ گذاری منطقی و واقع بینانه است که ضمن حمایت از کشاورز شالیکار، می تواند زمینه تامین حقوق مصرف کننده را نیز فراهم نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان ثبات قیمت مرغ در بازار را به مردم گزارش دهند

متولیان ثبات قیمت مرغ در بازار را به مردم گزارش دهند