مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 22:572022-10-09اجتماعي

کرمان، استان پیشتاز در زمینه ریشه کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک


استان کرمان یکی از استان های پیشتاز کشور در زمینه واکسیناسیون عمومی از جمله دام های سبک مانند گوسفند و بز در مقابل طاعون نشخوارکنندگان کوچک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دامپزشکی صورت گرفت، اظهار داشت:  جمعیت دنیا رو به فزونی رفته و 8 میلیارد انسان در کره زمین نیاز به غذا و محیط پاک برای زندگی دارند.

وی با بیان اینکه ما در دنیا نیاز به یک انقلاب سبز داریم تا محیط زیست را از این شرایط ناگواری که برایش به وجود آمده نجات دهیم، گفت: باید به شرایطی برسیم تا امنیت غذایی 8 میلیارد نفر را تامین کرده و سلامت آحاد مردم را تضمین کنیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان با تاکید بر اینکه گروهی که می توانند در زمینه سلامت همه حیوانات اعم از اهلی، حیات وحش، دریا و زمین اظهارنظر کرده و در تامین بهداشت پایدار آنها کار کنند، متخصصان دامپزشکی هستند، گفت: سلامت همه افراد جامعه به سلامت دامپزشکان وابسته است.

  وی اضافه کرد: این گروه می توانند سلامت جامعه را تامین کنند، البته این به برنامه ریزی راهبردی کشورها و سیاسیون آن ها نیز بستگی دارد.

وی عنوان کرد:  سازمان دامپزشکی هم در کشور و هم در  دنیا نشان داده اند که پیشگامان تامین بهداشت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان، استان پیشتاز در زمینه ریشه کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک

کرمان، استان پیشتاز در زمینه ریشه کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک