مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 04:372022-10-10بين الملل

بعد از تهدید پوتین؛ اوکراین دست داشتن در انفجار کریمه را رسما رد کرد


درحالیکه روزنامه نیویورک تایمز از قول مقامات اوکراینی گزارش داده بود که انفجار پل کریمه کار اوکراین است، سخنگوی ریاست جمهوری این کشور هرگونه دست داشتن کی یف در این انفجار را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مشاور وزارت دفاع اوکراین در مصاحبه با شبکه الجزیره دست داشتن اوکراین در انفجار روز گذشته در پل کریمه در تنگه کرچ را رد کرده است.

  سرگیی کوزان مدعی شده است، اوکراین ربطی به بمبگذاری در پل کریمه ندارد.

  وی در ادامه مدعی شده است که مسکو می خواهد کی یف را در این انفجار متهم کند چرا که در داخل کرملین اختلافات و درگیریهایی وجود دارد.

  این اظهارات درحالی مطرح می شود که روز شنبه یک مقام ارشد اوکراینی در گفت وگو با روزنامه نیویورک تایمز، گزارش های رییس جمهور روسیه عصر یک شنبه با اشاره به این حادثه، اوکراین را به تروریسم دولتی متهم کرده است.

رییس جمهور روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که سرویس ویژه اوکراین عامل طراحی و اجرای عملیات تروریستی انفجار پل کریمه بوده است.

وی که این سخنان را پس از دیدار با الکساندر باستریکین رییس کمیته تحقیقات روسیه مطرح می کرد، افزود: همانطور که شما گزارش دادید، تردیدی وجود ندارد که این اقدامی تروریستی با هدف تخریب زیرساخت های مهم غیرنظامی روسیه بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از تهدید پوتین؛ اوکراین دست داشتن در انفجار کریمه را رسما رد کرد

بعد از تهدید پوتین؛ اوکراین دست داشتن در انفجار کریمه را رسما رد کرد