مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 07:522022-10-10سياسي

فهم نادرست حوادث / زندگی در تاریکی هنگام سقوط حقیقت / نیاز جامعه به گفت وگو


شیب تند رشد آمار پریشانی روان، با این نسل شوخی نکنید! اعتراضات و خودتخریبی نخبگان! غوغای کلاهبرداری های ملکی، قرار به ماندن گشت ارشاد است؟ خسارات نجومی مشاغل اینترنتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ روزنامه های امروز دوشنبه 18 مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که چراغ سبز مجلس برای حداقل حقوق 6 میلیون و 600، واکنش مقامات دولت و مجلس به ناآرامی ها، از همدلی با مطالبات تا هشدار به معترضین و جلسه بی نتیجه مدیران بورسی در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

  در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم؛ فهم نادرست حوادث رضا صادقیان در سرمقاله روزنامه همدلی با تیتر فهم نادرست حوادث نوشت: تجربه ثابت کرده در مواقع بحران، آشوب و برهم خوردن نسبی نظم طبیعی و قانونی، نه تنها نمی بایست به منادیان تندگویی میدان داد، بلکه باید زمینه سکوت آنان و بی توجهی به سخنان شان را پیشه کرد.

گویی طی روزهای اخیر چنین رویه ای برخی مواقع از سوی صدا و سیما و سایر رسانه ها با دعوت از چهره های علمی و معتدل و دلسوزان ایران و ایرانی به اجرا گذاشته می شود و پس از چند ساعت و یا یک روز به دست فراموشی سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهم نادرست حوادث / زندگی در تاریکی هنگام سقوط حقیقت / نیاز جامعه به گفت وگو

فهم نادرست حوادث / زندگی در تاریکی هنگام سقوط حقیقت / نیاز جامعه به گفت وگو