مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 08:222022-10-10سياسي

توطئه دشمن؛ از براندازی نظام تا تجزیه ایران


سرویس های اطلاعاتی بیگانه یک پروژه دو مرحله ای را برای جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته اند؛ مرحله اول براندازی و مرحله دوم تجزیه این کشور پهناور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعید شهرابی فراهانی، کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت: اعتراض به سوءتدبیر ها و سوءعملکرد هایی که بر اساس نظارت و تحقیق اثبات شده باشند و مطالبه درمان آن و ترمیم کاستی ها، منطق اسلام علوی، جمهوری اسلامی و امامین انقلاب است.

در نگاه نویسنده؛ اعتراض منتقدین بر مبنای همین منطق به رسمیت شناخته شده و باید از اینان - که اهل حرم جمهوری اسلامی را تشکیل می دهند - قدردانی هم کرد، اما یادداشت پیش رو، ناظر به نقشه های شومی است که برنامه ریزان نشسته در پشت میز ایران در سرویس های اطلاعاتی بیگانه در سر دارند و فاقد هرگونه تعریض به این معترضان و منتقدین دلسوز و نجیب است.

به نقشه نگاه کنید؛ مشکل اصلی صهیونیست ها و همفکران شان چیست؟ مشکل دوم صهیونیست ها این است و عراق مرحله تثبیت را نیز پشت سر گذاشته اند و به مرحله موازنه تناسبی رسیده اند.

در بحران یمن، دولت مردمی و مقاومت نشان داده اند که به عنوان یک عضو مستقل و البته هماهنگ با سایر اجزای جبهه، می توانند معادلات را تعریف و پیاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه دشمن؛ از براندازی نظام تا تجزیه ایران

توطئه دشمن؛ از براندازی نظام تا تجزیه ایران