مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 08:322022-10-10پزشكي

غذاهای موثر در پیشگیری از آنفولانزا


برای درمان و جلوگیری از تشدید آنفولانزا باید به برخی نکات توجه ویژه ای داشته باشید، البته برخی مواد غذایی هستند که به ریکاوری آنفولانزا کمک شایانی می کند و همچنین برخی غذاها برای آنفولانزا مضر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسکانیوز، افراد معمولا در بیماری هایی مثل آنفولانزا میل زیادی به غذا خوردن ندارند ، اگرچه که مواد غذایی خاصی وجود دارد که می تواند به ریکاوری و بهبود این افراد کمک کند.

هنگام ابتلا به بیماری آنفولانزا باید به اندازه کافی از غذاهای مقوی و مایعات استفاده کرد تا بدن قوی و هیدراته شود و ریکاوری بعد از آنفولانزای او زودتر انجام شود.

در این قسمت به شرح این که چه غذاهایی به شما کمک می کند و چه غذایی آسیب بیشتری به شما وارد می کند، خواهیم پرداخت: غذاهایی که به ریکاوری آنفولانزا کمک می کنند، شامل موارد زیر می باشند : - سوپ مرغ مطالعات نشان می دهد که مواد تشکیل دهنده سوپ مرغ باعث مبارزه با التهاب می شود و پاسخ های التهابی به بیماری را کاهش می دهد ، سوپ مرغ همچنین راه بینی و گلو را باز می کند و فرد راحت تر نفس می کشد.

سوپ های دیگر نیز مثل سوپ سبزیجات اثرات مشابه برای فرد دارد که سوپ ها علاوه بر مقوی بودن، راحت هضم می شوند و می توان به راحتی آن را آماده کرد و همچنین حاوی آب هستند که آبرسانی به بدن را افزایش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذاهای موثر در پیشگیری از آنفولانزا

غذاهای موثر در پیشگیری از آنفولانزا