مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-10اقتصادي

ویزای شنگن در ایران صادر می شود؟


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در پی توقف فعالیت بخش کنسولی برخی از سفارتخانه های اروپایی در روزهای ناآرام اخیر، حرمت الله رفیعی در گفت وگو با ایسنا تایید کرد که برخی سفارتخانه های اروپایی، به ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد، رسیدگی به درخواست ویزا را فعلا متوقف کرده و صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده اند.

او اضافه کرد که روند صدور ویزا برای اتباع ایرانی از سوی سفارتخانه های سایر کشورهای خارجی، بدون مشکل و محدودیت و به روال همیشگی ادامه دارد.

رفیعی همچنین گفت: تورهای گردشگری حوزه اروپا و منطقه شنگن نیز درصورت داشتن ویزا، با محدودیتی در اجرا مواجه نشده اند و اگر مسافرانشان ویزا گرفته باشند، در موعد مقرر برگزار می شوند.

مرکز رسیدگی به درخواست ویزای فرانسه در تهران (VFS Global)، 29 سپتامبر 2022 برابر با هفتم مهرماه 1401 با انتشار اطلاعیه کوتاهی در وب سایت خود، اعلام کرده است: با توجه به شرایط موجود در ایران، اینترنت با اختلال مواجه شده است و در نتیجه مرکز درخواست ویزای فرانسه در تهران امکان رسیدگی به درخواست ویزا را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزای شنگن در ایران صادر می شود؟

ویزای شنگن در ایران صادر می شود؟