مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-10اقتصادي

افزایش صادرات گوجه فرنگی قزوین در دستور کار قرار دارد


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: افزایش صادرات گوجه فرنگی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قزوین قرار دارد و با توجه به کشت حدود شش هزار هکتار گوجه فرنگی در استان امکان این مهم فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجید رحمانی با اشاره به صادرات بیش از 10 هزار تن از محصولات کشاورزی استان قزوین، اظهار کرد: این محصولات شامل کشمش، خرما، انگور، هلو و شلیل و گوجه فرنگی است.

وی اضافه کرد: 100 تن کشمش، 343 تن خرما، 57 تن انگور ، یک هزار و 701 تن هلو و شلیل و هشت هزار تن محصول گوجه فرنگی است.

رحمانی کشورهای هدف صادرات محصولات کشاورزی قزوین را کانادا، لهستان، روسیه، امارات، قطر و عراق برشمرد و بر برنامه افزایش دامنه صادرات این محصولات برای سایر کشورها تاکید کرد.

این مسئول تصریح کرد: افزایش صادرات گوجه فرنگی به کشورهای خارجی به عنوان یک اولویت در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد و با توجه به کشت حدود شش هزار هکتار گوجه فرنگی در این استان امکان این مهم فراهم است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: این استان یکی از استان های برتر کشور در صادرات محصول گوجه فرنگی محسوب می شود که تمرکز بر این موضوع می تواند به افزایش تراز صادرات محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات گوجه فرنگی قزوین در دستور کار قرار دارد

افزایش صادرات گوجه فرنگی قزوین در دستور کار قرار دارد