مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-10سياسي

شهید رضا بنازادگان: پیروان حسین(ع) در راه عقیده جهاد می کنند


شهید رضا بنازادگان قمی در وصیت نامه خود آورده است: ماندگان خفتگان تاریخند و آنان که می روند پیروان سرورشان حسین(ع) و راهیان قصه سرخ شهادتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید رضا بنازادگان قمی در تاریخ یکم مهر ماه 1347 در خانواده ای مذهبی و با تقوا به دنیا آمد.

وی پس از چندی مجاهدت در راه خدا و در جبهه های حق علیه باطل به دست رژیم بعث عراق در تاریخ 30 فروردین ماه 1364 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در ادامه وصیت نامه شهید بنازادگان را می خوانید.

بسم رب الشهداء و الصدیقین و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون به نام خدا سخنم را شروع می کنم.

چرا که اوست یاری دهنده تمام قلب ها، اوست که زندگی­ ما برای اوست و رفتن­ ما در جهت اوست، معبودمان اوست؛ معشوقمان اوست، اوست که قلبهایمان در طپش برای اوست، اوست که زندگیمان در تلاش برای اوست.

دیگر ماندمان جایز نیست، ماندگان خفتگان تاریخند و آنان که می روند پیروان سرورشان حسین(ع) و راهیان قصه سرخ شهادتند، پیروان حرف های حسین(ع) در راه عقیده جهاد می کنند انما الحیاه عقیده و جهاد ، آنان که رفتند کاری حسینی کردند و آنان که ماندند باید کار زینبی کنند وگرنه یزیدی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رضا بنازادگان: پیروان حسین(ع) در راه عقیده جهاد می کنند

شهید رضا بنازادگان: پیروان حسین(ع) در راه عقیده جهاد می کنند