مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-10اقتصادي

شناسایی 1450 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در طبیعت مازندران


معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران از شناسایی هزار و 450 تغییرکاربری غیرمجاز در سطح 108 هکتار زمین در استان خبر داد و گفت: طی 6 ماهه امسال 814 مورد با اخذ دستور قضایی از دادستان های قلع و قمع بناها و دیوارکشی های غیرمجاز اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آب و هوای خوب، چشم اندازهای کم نظیر، همجواری با دریا،کوه و جنگل موجب جلب توجه خوش نشینان شد که حتی دقایقی کوتاه را برای حضور در استان غنیمت می شمارند.

نگاهی به اطراف حتی چشم اندازهای دوردست این واقعیت را بیشتر جلوه گر می شود ویلاها و آسمان خراش هایی که از دل جنگل ها و طبیعت مازندران سردرآوردند.

چشم اندازهای زیبا پای مردمی را به طبیعت استان باز کرد باوجود اینکه بسیاری از آنان در شهرهای بزرگ که دارای خانه و زندگی مستقل هستند به فکر خانه دوم یا سومی برای خود در دل جنگل ها افتادند.

متاسفانه ویلاسازی های بی رویه در جنگل های شمال طبیعت بکر و سبز را مخدوش کرد و آسیب های را به دنبال داشت، در سال های اخیر شاهد بازگشت اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در طبیعت مازندران هستیم که سد راه هجوم زمین خواران در طبیعت استان شده است.

در راستای مقابله و قلع و قمع شاهد اقدامات خوبی در سازمان جهاد کشاورزی استان هستیم که امیدواریم با تداوم این برخوردها شاهد سبز ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1450 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در طبیعت مازندران

شناسایی 1450 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در طبیعت مازندران