مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-10اقتصادي

8 درصد جمعیت شهرستان بوشهر سالمند هستند


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: این شهرستان دارای 24 هزار و 596 مورد سالمند دارد که این تعداد حدود 8 درصد از کل جمعیت ساکن را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حمید حبیبی نیا صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از سلامتی، رفع مشکلات مالی شامل درآمد و مسکن و تنهایی مهم ترین نیازهای سالمندان را تشکیل می دهد و نیاز است تا در برنامه ریزی برای حمایت اجتماعی سالمندان، مشکلات و بیماری های آن ها را در نظر گرفت تا باعث بهبود کیفیت زندگی آن ها شویم.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر افزود: شهرستان بوشهر دارای 24 هزار و 596 مورد سالمند دارد که این تعداد حدود 8 درصد از کل جمعیت ساکن را شامل می شود و تاکنون 50 درصد از سالمندان ساکن در شهر و 85 درصد در روستا که دارای پرونده الکترونیک در سامانه یکپارچه سیب است خدمات تندرستی را دریافت کرده اند.

حبیبی نیا بیان کرد: مراقبت های بهداشتی در راستای کمک به بهبود شیوه افسردگی و تغذیه، پیشگیری از عوامل خطر سقوط و عدم تعادل، شناسایی و طبقه بندی خطرپذیری سالمندان، پیشگیری از سکته های قلبی و مغزی از طریق خطرسنجی و مراقبت ادغام یافته دیابت، فشارخون بالا و اختلالات چربی های خون است در مراکز خدمات جامع سلامت ارائه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 درصد جمعیت شهرستان بوشهر سالمند هستند

8 درصد جمعیت شهرستان بوشهر سالمند هستند