مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-10اقتصادي

گازرسانی به 322 روستا در کرمانشاه در دست اجرا است


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گازرسانی به 322 روستا در استان در دست اجرا است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای استان در قالب 2 هزار و 305 روستای قابل گازرسانی در سطح استان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تا به امروز یک هزار و 860 روستای استان گازدار شده است، افزود:  322 روستای دیگر در دست اجرا داریم و 125 روستا دیگر نیز در مرحله طراحی است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: تلاش می شود تا پایان سال 1402، طبق دستور استاندار کرمانشاه عملیات های گازرسانی به روستاهای استان را تکمیل و گازرسانی بخش روستایی سبز شود.

وی با بیان اینکه از 33 شهر سطح استان 30 شهر از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: شهر ریجاب تا پایان سال جاری گازدار خواهد شد و شهر ازگله هم ان شاءالله نیمه نخست سال آینده از نعمت گاز برخوردار خواهد شد و شهر سومار هم به عنوان آخرین شهر چون خالی از سکنه است طبق مصوبه شورای اقتصاد قابلیت گازرسانی ندارد.

حسینی ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری را 99.

5 درصد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ در جمعیت روستایی بیش از 86 درصد است که تا پایان سال آن را به بالای 92 درصد خواهیم رساند و تا پایان سال 1402 طبق مصوبه شورای اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 322 روستا در کرمانشاه در دست اجرا است

گازرسانی به 322 روستا در کرمانشاه در دست اجرا است