مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-10سياسي

افزایش حقوق پرستاران تا چند هفته آینده


قرار بود که اجرای قانون تعرفه گذاری جدید برای خدمات پرستاری و افزایش حقوق پرستاران تا پایان شهریور عملیاتی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مصوب مجلس شورای اسلامی قرار بود که از سال 1386 اجرایی شود گفت: متأسفانه قانون در همان سال اجرایی نشد و از دولتی به دولت دیگر موکول شد.

وی افزود: با پیگیری های دولت سیزدهم و مساعدت مجلس و ریاست جمهوری و تأکیدات مقام معظم رهبری یک ردیف اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان در ردیف بودجه های وزارت بهداشت به این امر مهم اختصاص داده شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این خبر که قرار است این قانون از ابتدای فروردین ماه سال جاری اجرایی شود اظهار کرد: بر اساس قول نهاد ریاست جمهوری، معوقه سه ماه پایانی سال گذشته هم محاسبه خواهد شد.

عبادی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، با اشاره به اینکه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیازمند تأمین زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری بود گفت: دستورالعمل رسیدگی به اسناد تعرفه های خدمات پرستاری از جمله زیرساخت های نرم افزاری بود که توسط بیمه تدوین و ابلاغ شد و از جمله زیرساخت های سخت افزاری آن هم آماده سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق پرستاران تا چند هفته آینده

افزایش حقوق پرستاران تا چند هفته آینده