مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-10بين الملل

سرعت بخشی به عملیات تکمیل زیرساخت های حمل ونقل باری در ایستگاه راه آهن ارومیه


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:: نواقص ایستگاه راه آهن ارومیه شامل احداث خط حرکت ریلی درزین و ایستگاه باری است که اعتبار آن از محل منابع مالی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سیدمحسن حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهارداشت: نواقص ایستگاه راه آهن ارومیه شامل احداث خط حرکت ریلی درزین و ایستگاه باری است که اعتبار آن از محل منابع مالی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی تخصیص می یابد.

وی در بازدید از عملیات ساخت انبارهای ایستگاه راه آهن ارومیه اظهار داشت: تکمیل بخش باری ایستگاه راه آهن ارومیه جزو برنامه های راهبری توسعه آذربایجان غربی ترسیم شده که سهم بسزایی در ایجاد فرصت های اشتغال ایفا می کند.

سید محسن حمزه لو همچنین با اشاره به توسعه ایستگاه راه آهن نقده اظهار داشت: این ایستگاه ظرفیت مناسبی برای بهره مندی از حمل ونقل باری دارد و کوتاه ترین و امن ترین مسیر برای جابه جایی محصولات تولیدی، صنعتی و کشاورزی جنوب استان به شمار می رود.

  مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: فراهم سازی حمل ونقل باری در ایستگاه راه آهن نقده در توسعه پایانه مرزی تمرچین و کاهش هزینه های حمل ونقل جاده ای نقش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بخشی به عملیات تکمیل زیرساخت های حمل ونقل باری در ایستگاه راه آهن ارومیه

سرعت بخشی به عملیات تکمیل زیرساخت های حمل ونقل باری در ایستگاه راه آهن ارومیه