مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 11:372022-10-10سياسي

اعتراف شبکه ضدایرانی: خیلی از هنرمندان واکنشی به اتفاقات اخیر نشان ندادند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در یکی از برنامه های جدید این شبکه معلوم الحال مجری می گوید: «از همصدایی هنرمند ها گفتیم، اما این را هم بگوییم که هنوز چهره هایی هستند که خیلی هم شناخته شده هستند، - اینکه رسانه های معاند و البته به غایت سطح پایینی، چون شبکه من و تو تمام امکانات خود را صرف دشمنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور کرده اند بر کسی پوشیده نیست، اما اینکه شیوه یک رسانه می تواند تا چه اندازه ماکیاولیستی باشد نشان می دهد که روش شعبان بی مخ همچنان ادامه دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در یکی از برنامه های جدید این شبکه معلوم الحال مجری می گوید: از همصدایی هنرمند ها گفتیم، اما این را هم بگوییم که هنوز چهره هایی هستند که خیلی هم شناخته شده هستند، ولی سکوت کرده اند و هیچ واکنشی نشان نداده اند، افرادی مثل رامبد جوان احسان علیخانی هومن حاجی عبداللهی علی پروین امیر قلعه نوعی سالار عقیلی بهاره رهنما بهنوش بختیاری و خیلی های دیگر.

الان وقتش است که سکوتتان را بشکنید و تمام قد حمایت کنید از مردمی که دارند برای آزادی شان و آزادی تان! فریاد می زنند و یک دنیا هم با آن ها همصدا شده، ولی شما هنوز در خوابید! همیشه این واقعیت وجود دارد که بدی و هیاهو و زشتی نمود بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف شبکه ضدایرانی: خیلی از هنرمندان واکنشی به اتفاقات اخیر نشان ندادند

اعتراف شبکه ضدایرانی: خیلی از هنرمندان واکنشی به اتفاقات اخیر نشان ندادند