مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-10پزشكي

هفته سلامت روان فرصتی برای ارتقای آگاهی ها در خصوص اهمیت سلامت روان


هفته سلامت روان فرصتی برای ارتقای آگاهی های عمومی مردم در خصوص اهمیت سلامت روان و همچنین تغییر و اصلاح نگرش در خصوص بهداشت روان است.

- محمد زیدوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به  آموزش که میزان استرس ها و اضطراب ها و تنش ها بیش از گذشته افزایش یافته و سلامت روان افراد جامعه را در معرض تهدید قرار داده است.

وی ادامه داد: سلامت روان شامل رفاه عاطفی، روانی و اجتماعی ما می شود، این سلامتی بر نحوه تفکر، احساس و رفتار ما تأثیر می گذارد؛ همچنین به تعیین نحوه مدیریت استرس، ارتباط با دیگران و انتخاب های سالم کمک می کند.

  سرپرست بهزیستی استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع سلامت روان در هر مرحله از زندگی، از کودکی و نوجوانی تا بزرگ سالی، دارای اهمیت فراوان می باشد و پرداختن به بهداشت روان از ارکان مهم نیل به سلامت در جامعه است تاریخ 18 لغایت 24 مهرماه با نام هفته سلامت روان نام گذاری شده است.

زیدوند بیان داشت: به همین منظور این اداره کل در راستای ارتقا سلامت روان اقدامات و برنامه های پیشگیرانه ارتقایی و مشاوره ای های روان شناختی در قالب مشاوره های تلفنی رایگان با شماره تماس 1480، آموزش های پیش از ازدواج، مهارت های ارتباطی زوجین، آموزش های خانواده، فرزندپروری و مشاوره های پیش از طلاق و سایر خدمات روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته سلامت روان فرصتی برای ارتقای آگاهی ها در خصوص اهمیت سلامت روان

هفته سلامت روان فرصتی برای ارتقای آگاهی ها در خصوص اهمیت سلامت روان