مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-10سياسي

توسعه فعالیت های فناورانه در استان سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان سمنان در راستای توسعه فعالیت های فناورانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در راستای توسعه فعالیت های فناورانه خبر داد.

وی گفت: این تفاهم نامه با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شتاب بخشیدن به جریان تحقیقات و نوآوری، عملیاتی کردن نقشه جامع علمی کشور و به منظور برقراری تعاملی سازنده و ایجاد همکاری های مفید دوجانبه بین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و جهاد دانشگاهی استان سمنان منعقد شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از راه اندازی و تجهیز مرکز نوآوری شهدای عشایر مستقر در جهاد دانشگاهی توسط سازمان بسیج علمی سپاه استان سمنان خبر داد.

منصفی راد افزود: حمایت از نخبگان، حمایت و مساعدت مالی در راه اندازی و تجهیز مراکز نوآوری، شناسایی ظرفیت ها، منابع و نیازمندی های کشور با تکیه بر دانش فنی بسیجیان نخبه و همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی، اساتید و فرهیخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فعالیت های فناورانه در استان سمنان

توسعه فعالیت های فناورانه در استان سمنان