مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 13:222022-10-10سياسي

نامه سازمان روانشناسی به رییسی درباره حوادث اخیر


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با بیان اینکه سلامت روان و سلامت جسم دو مقوله اصلی تشکیل دهنده رفتار انسان هستند، گفت: در برخی کشور ها از جمله کشور ما سلامت جسم در اولویت است و سلامت روان به نوعی در حاشیه قلمداد می شود و این امر در حالی است که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، با اشاره به نامه خود به ریاست جمهوری در پی حوادث اخیر گفت: عقیده داریم، کنترل ناهنجاری های اجتماعی را باید از درون خانواده آغاز کرد.

باید خانواده ها را مدیریت کنیم و سپس مدیریت این کار را به خانواده بسپاریم.

برای تحقق این امر نیز پیشنهاد می شود خانواده ها بتوانند به روانشناس امین خود دسترسی داشته باشند؛ در حال حاضر این دسترسی وجود ندارد لذا مدیریت خانواده ها دستخوش فضای مجازی شده است.

دکتر محمد حاتمی در گفتگو با ایسنا، همزمان با روز جهانی سلامت روان در خصوص آخرین وضعیت تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات روانشناسی و مشاوره گفت: طبق نامه ای که پس از پیگیری برای حصول این امر از دفتر ریاست جمهوری دریافت کردیم، در این راستا کارگروهی به محوریت شورای عالی سلامت تشکیل شده تا نسبت به بازنگری برنامه ملی ارتقای سلامت روان جامعه برای سال های 1401 تا 1405 اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سازمان روانشناسی به رییسی درباره حوادث اخیر

نامه سازمان روانشناسی به رییسی درباره حوادث اخیر