مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-10سياسي

تلاش جهادی «دختران حاج قاسم» برای مقابله با جنگ نرم دشمن


معصومه نعمتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهداف ایجاد تشکل دختران شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: لشکر دختران حاج قاسم سلیمانی متشکل از دختران نظام اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی انقلاب امام زمان(عج) تلاش می کنند.

  مسئول تشکل دختران شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جمعیت دختران حاج قاسم سلیمانی تا به امروز به بیش از سه هزار نفر رسیده است و ما در استان قم نیز 100 نفر را در این تشکل پذیرش کرده ایم که به جمع هزاران نفری دختران حاج قاسم سلیمانی پیوستند.

وی با اشاره به نوع فعالیت تشکل دختران حاج قاسم افزود: طرح دختران شهید حاج قاسم سلیمانی، به فعالیت اجتماعی دختران انقلاب اسلامی در کنار دیگر نقش های آنان توجه جدی دارد و در این طرح دختران، مسائل منطقه خودشان را شناسایی کرده و یاد می گیرند چطور به آن ها پاسخ دهند؛ چطور تبیین گر و روایتگر باشند و صدای انقلاب را به گوش همگان برسانند.

مسئول تشکل ملی دختران شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: دختران حاج قاسم سلیمانی بنا است که همچون پدرشان حاج قاسم، پا به میدان گذاشته و فرماندهی میدان را یاد گیرند.

نعمتی با تاکید بر اهمیت و تأثیر بی بدیل دختران و زنان در جامعه اظهار کرد: دشمن بعد از فتنه سال 88 به نقش و اهمیت زنان پی برد و جنگ نرم را با هدف دختران و زنان دنبال کرد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهادی «دختران حاج قاسم» برای مقابله با جنگ نرم دشمن

تلاش جهادی «دختران حاج قاسم» برای مقابله با جنگ نرم دشمن