مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-10فرهنگي

احتمال سفر تام کروز به فضا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رولینگ استون، یکی از مدیران کمپانی یونیورسال گفته است تام کروز نخستین فرد غیرنظامی خواهد بود که خارج از ایستگاه فضایی بین المللی، - تام کروز برای ساخت فیلم بعدی اش احتمال دارد واقعا راهی فضا شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رولینگ استون، یکی از مدیران کمپانی یونیورسال گفته است تام کروز نخستین فرد غیرنظامی خواهد بود که خارج از ایستگاه فضایی بین المللی، پیاده روی فضایی انجام می دهد.

در حالی که 2 سال پیش برای نخستین بار گزارش شد که تام کروز ممکن است فیلمی را در ایستگاه فضایی بین المللی فیلمبرداری کند، اکنون گفته می شود وی ممکن است اولین فرد غیرنظامی باشد که در فضا پیاده روی می کند.

در ماه می 2020 ناسا تایید کرد در حال مذاکره با تام کروز و اسپیس ایکس برای تولید یک پروژه سینمایی است که البته هیچ ربطی با فیلم های ماموریت غیرممکن این بازیگر ندارد.

جیم برایدنستاین مدیر ناسا در آن زمان نوشت: ما به رسانه ها نیاز داریم تا الهام بخش نسل جدیدی از مهندسان و دانشمندان ناسا برای تحقق برنامه های بلندپروازانه اش باشند.

اکنون پس از موفقیت فیلم تاپ گان: ماوریک و در راه بودن قسمت بعدی ماموریت غیرممکن دونا لنگلی از مدیران یونیورسال گفته است فرستادن کروز به فضا یکی از ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سفر تام کروز به فضا

احتمال سفر تام کروز به فضا