مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-10سياسي

تحلیل سردار صفوی به نا آرامی های اخیر


دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: ناآرامی های اخیر، محصول جنگ شناختی و ترکیبی و پیچیده دشمن برای مهندسی ادراک مخاطبان ایرانی و تحریک آنان برای برهم زدن ثبات و امنیت داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش نهضت خاطره گویی دفاع مقدس که با محوریت جایگاه علم و فناوری در جنگ تحمیلی در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد گفت: امروز باید با رویکرد جهاد تبیین به فلسفه نهضت خاطره گویی نگاه کنیم.

  سردار صفوی با بیان اینکه هدف از نهضت خاطره گویی ساختن نسل جوان مسئولیت پذیر برای آینده کشور عزیزمان ایران است، افزود: سالانه 400 هزار جوان در کسوت سربازی وارد نیرو های مسلح می شوند و این وظیفه خطیر بر عهده ما است که عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس را برای این عزیزان در قالب و روش های مختلف تبیین کنیم.

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی با بیان اینکه حضرت آقا در شرفیابی های حضوری و تدابیر مکتوب به اینجانب، بر روی خاطره گویی دفاع مقدس برای نسل جوان تأکیدهای فراوانی داشته اند گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر محتوا، گسترش و سلامت نهضت خاطره گویی دفاع مقدس تأکید دارند و بحمدالله نهضت خاطره گویی دفاع مقدس در کشور در حال پیشرفت و گسترش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل سردار صفوی به نا آرامی های اخیر

تحلیل سردار صفوی به نا آرامی های اخیر