مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-10سياسي

امام جمعه قزوین: موضوع فرونشست دشت قزوین باید جدی گرفته شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: فرونشست دشت قزوین موضوعی بسیار جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جریان دیدار با خانم سعیده خضیر سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهار کرد: آب، خاک و هوا زیرساخت های اساسی و بنیادین زندگی و محیط زیست را تشکیل می دهند، این ها سه رکن اساسی زندگی زیستی ما هستند.

وی با بیان اینکه کم بارشی یکی از موضوعات جدی است، تصریح کرد: در گذشته زمستان ها از جهت بارش شدید برف، طاقت فرسا می شد و به همین خاطر اگر زمستانی برف کمی می بارید مردم خدا را شکر می کردند اما اکنون خبری از آن بارش ها نیست و زمین از ذخایر گذشته خود مصرف می کند و ضروری است این مهم را به نسل جدید منتقل شود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: قنات مانند حجامت عمل می کرد و خون های زاید را از بدن بیرون می راند اما الان با حفر چاه های عمیق به قلب زمین خنجر می زنیم و آسیب جدی به دشت قزوین و ذخایر سفره های آب زیرزمینی وارد می کنیم و این در حالی است که برخی از مسئولین ما به این امر توجه نمی کنند و بعضاً با خونسردی تمام گویا حامل خبر خوشی هستند، می گویند ما برای تأمین آب چند حلقه چاه در فلان شهر حفر کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: موضوع فرونشست دشت قزوین باید جدی گرفته شود

امام جمعه قزوین: موضوع فرونشست دشت قزوین باید جدی گرفته شود