مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-10اقتصادي

سنگ فیروزه نیشابور نگین سنگ های زینتی دنیا


یکی از بهترین و مرغوب ترین سنگ های زینتی در ایران و جهان، سنگ فیروزه می باشد که یکی از غنی ترین معادن آن در شهر نیشابور است.

- یکی از بهترین، با قدمت ترین و پرکاربرد ترین سنگها، می توان به سنگ فیروزه خام نیشابور اشاره کرد که قدمت آن به حدود 2000 سال قبل و یا بیشتر بر می گردد که اولین معدن استخراج سنگ فیروزه می باشد و بهترین ملاک و مرجع جهت تشخیص و اصالت سنگ فیروزه به حساب می آید.

فیروزه یک ماده معدنی شفاف که رنگ آبی متمایل به سبز را دارد که فسفات آب داده شده از مس و آلومینیوم است این سنگ کمیاب و با ارزش در نمره ظریف قرار دارند و به دلیل رنگ منحصر به فرد خود و چشم نوازی برای هزاران سال به عنوان آراد برندینگ را پر کنید تا همکاران با شما ارتباط بگیرند و سفارشات شما را ثبت کنند و در کوتاه ترین زمان محصول را به محل مورد نظر برایتان ارسال کنند.

سنگ فیروزه نیشابور بیشتر معادنی که در کشور وجود دارد در آن سنگ فیروزه و سنگ سیلیس یافت می شود ولیکن نیشابور، این شهر توانسته سرامد باشد دراین حوزه و استخراج آن و قیمت ان نیز با توجه به زیبایی منحصر به فروش کاملا متمایز با دیگر شهرها است.

از دیرباز تا امروز استفاده از سنگها آن هم سنگ فیروزه نیشابور زنده به همراه دیگر سنگ های قیمتی همچون زمرد کبود بسیار در میان مردمان ایران زمین با بوده است به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ فیروزه نیشابور نگین سنگ های زینتی دنیا

سنگ فیروزه نیشابور نگین سنگ های زینتی دنیا