مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 16:272022-10-10اقتصادي

14 روستای قمرود از آب باکیفیت و پایدار برخوردار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در آیین بهره برداری از قطعه دوم خط انتقال آب به مجتمع قمرود که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد با بیان اینکه امروز موضوع آب یکی از مشکلات اساسی کشور است، اظهار داشت: هدف گذاری دولت برای امسال و سال آینده تأمین آب شرب سالم برای 10 هزار روستای کشور است.

وی با قدردانی از تلاش های مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم در آبرسانی به نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون باوجود فشارهای زیادی که بر روی شرکت آب و فاضلاب بود اقدامات خوبی صورت گرفت و پروژه آبرسانی به روستاهای قمرود به نتیجه رسید.

استاندار قم مصارف غیرمجاز را از جمله مشکلات آبرسانی به روستاها دانست و از شوراها و دهیاری ها خواست تا با همکاری شرکت آب و فاضلاب تکلیف مصارف غیرمجاز را در روستاها روشن کنند.

وی با اشاره به محدودیت های منابع آب اظهار داشت: مردم بدانند در تأمین آب با محدودیت مواجه هستیم بنابراین باید از منابع در اختیار به درستی استفاده کنیم تا شاهد پایداری آب در شبکه باشیم.

شاهچراغی بر لزوم پرهیز از استفاده غیر شرب از آب شبکه آبرسانی تأکید کرد و گفت: اگر شبکه غیر از شرب استفاده شود با مشکل مواجه خواهیم شد و برای تأمین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 روستای قمرود از آب باکیفیت و پایدار برخوردار شدند

14 روستای قمرود از آب باکیفیت و پایدار برخوردار شدند